پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش چارتری پرواز‌ها در ایام اربعین | ضوابط پرواز‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود قانون جدید برای تعیین اجاره‌بها | نرخ براساس تورم اعلام می‌شود تنوع فایل‌های اجاره در منطقه گاز مشهد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مشهد، قطب تولید پهپاد‌های کشاورزی قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال امروز | کاهش قیمت طلا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) صندوق تثبیت بازار سرمایه ۶.۵ همت سهم خرید وام ۴۰۰ میلیون‌تومانی مسکن محرومان ابلاغ شد + شرایط کاهش نرخ سود بین‌بانکی + جدول قیمت جدید گوشت مرغ اعلام شد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نرخ رشد نقدینگی رو به کاهش گذاشته شد بخش‌نامه جدید وزارت کار درباره امکان شکایت قانونی کارگران در مشاغل سخت و زیان‌آور پیش‌بینی قیمت مسکن در سال جاری (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام ۲ حلقه لاستیک دولتی به صورت آنلاین و تحویل درب منزل + جزئیات حداقل هزینه ساخت هر متر مسکن چقدر می‌شود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا در بازار جهانی امروز افزایش یافت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد هشدار سازمان بازرسی به بانک‌ها درباره سودسپرده‌ها
سرخط خبرها

ثبت رکورد جدید در حمل‌ونقل هوایی| پروازهای عبوری از آسمان ایران ۲ برابر شد

  • کد خبر: ۱۱۲۴۸۹
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ثبت رکورد جدید در حمل‌ونقل هوایی| پروازهای عبوری از آسمان ایران ۲ برابر شد
بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروازهای عبوری از آسمان کشور طی اردیبهشت ماه ۹۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مطابق آمار رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی اردیبهشت ماه امسال ۱۹ هزار و ۸۹۰ پرواز عبوری از آسمان ایران استفاده کرده‌اند که در مقایسه با ۱۰ هزار و ۸۴ پرواز ماه مشابه سال گذشته ۹۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در ماه گذشت هواپیمایی چابهار و سا‌ها به ترتیب با ۵۷ و ۴۵ درصد بیشترین تاخیرات پروازی را به نام خود ثبت کردند.

ایرتور، معراج و کاسپین نیز به ترتیب ۴۲ درصد، ۴۱ و ۳۶ درصد پرواز‌های خود را در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با تاخیر انجام داده اند. در بین ایرلاین‌های داخلی هواپیمایی آسمان ۱۶۹۵ پرواز انجام داده که ۵۷۹ پرواز تاخیر دار بوده. این شرکت در ماه گذشته ۵۴ هزار و ۳۲۹ دقیقه تاخیر پروازی داشته است.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران  پرترددترین مسیر در پرواز‌های داخلی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسیر تهران- مشهد با تعداد ۸۹۳ پرواز بوده و بیشترین نشست و برخاست داخلی در اردیبهشت ماه سال جاری در پنج فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش و اصفهان انجام شده است.

کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها دراردیبهشت ماه  ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال گذشته درنشست برخاست ۱۰ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۳ درصد و ارسال و پذیرش بار ۸۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین بر اساس آمار پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت در مدت اعلام شده نسبت به ماه مشابه سال قبل در نشست و برخاست ۵ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۶۴ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۷۶ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق گزارش منتشر شده پرواز‌های چهار فرودگاه اختصاصی (کیش، قشم، چابهار، ماکو) در اردیبهشت ماه سال جاری  نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۱۷ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۵۸ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۶۰ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق آمار، کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته درنشست و برخاست یک درصد، دراعزام و پذیرش مسافر ۵ درصد افزایش و در ارسال و پذیرش بار و پست ۹ درصد کاهش وجود داشته است.

پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت در اردیبهشت ۱۴۰۱ نسبت به فروردین ماه در نشست و برخاست یک درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۵ درصد افزایش و در ارسال و پذیرش بار و پست ۱۱ درصد کاهش وجود داشته است.

بر اساس گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ پرواز‌های چهار فرودگاه اختصاصی در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ماه قبل در نشست و برخاست ۳۰ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۳۲ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۴۲ درصد افزایش وجود داشته است.

در دومین ماه بهار حدود ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پرواز‌ها به ترتیب در ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز و یزد انجام پذیرفته است.

حدود ۸۰  درصد نشست و برخاست پرواز‌های داخلی به ترتیب در ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، کیش، شیراز، اهواز، اصفهان، بندرعباس، تبریز و یزد انجام پذیرفته است. در این ماه مسیر مهرآباد- مشهد با تعداد ۸۹۳ پرواز، پرترددترین مسیر در پرواز‌های داخلی و بیشترین مسافر نیز در این مسیر گزارش شده است.

طبق آمار منتشر شده، پرواز‌های داخلی ۹۴ درصد از کل نشست و برخاست پرواز‌های مسافری را به خود اختصاص داده اند که حدود ۹۴ درصد اعزام و پذیرش مسافر و ۸۵ درصد ارسال و پذیرش بار و پست را شامل می‌شود.

طبق آمار در پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در دوماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست یک درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۵۱ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۵۶ درصد افزایش وجود داشته است.

رواز‌های چهار فرودگاه اختصاصی در دوماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۸ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۴۴ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۴۸ درصد افزایش داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->